It giet oan! - Reisverslag uit Lemmer, Nederland van Marije Semplonius - WaarBenJij.nu It giet oan! - Reisverslag uit Lemmer, Nederland van Marije Semplonius - WaarBenJij.nu

It giet oan!

Door: Marije

Blijf op de hoogte en volg Marije

14 Maart 2012 | Nederland, Lemmer

Yes, over anderhalve maand mag ik naar Rwanda!!!
Ongeveer een week geleden kreeg ik te horen dat ik stage in Rwanda mag lopen. Ik ging er vanuit dat ik in januari volgend jaar kon gaan, maar nee... Ik vertrek al in mei. Dat is al behoorlijk snel en ik ben nu ook vol op dingen aan het regelen. Geld sponsoren, inentingen, geld sponsoren, paspoort aan vragen en geld sponsoren. Tja... het geld is helaas nog een beetje moeilijk, maar gelukkig gaat het goed met sponsoracties opzetten.
Ik vind deze reis erg spannend, maar ik heb er ook ongelofelijk veel zin in. En voor iedereen die mij wil volgen omdat ze geld hebben gesponsord, mij missen :), of om welke andere reden dan ook zal ik proberen regelmatig reisverslagen te plaatsen.
Nu zal ik snel weer verder met dingen regelen.

Groetjes :D!!!

• 30 April 2012 - 18:08

Michel:

Komt er nog een update Marije ;-)

Komt nu wel heel dichtbij dat je weg gaat hé! Ik wens je vast een hele fijne reis toe en een mooie leerzame tijd.

• 30 April 2012 - 20:43

Rianne De Vries.:

Hey Marije alvast heel veel plezier in Rwanda!

• 01 Mei 2012 - 08:34

Marije Semplonius:

Dank jullie wel!
    Haha geduld Michel :P.
    Maar ik vind het nu wel een beetje eng worden hoor. Dat het nog zo kort duurt, maarja weinig aan te doen he!
    Groetjes