My journey to Africa - Reisverslag uit Lemmer, Nederland van Marije Semplonius - WaarBenJij.nu My journey to Africa - Reisverslag uit Lemmer, Nederland van Marije Semplonius - WaarBenJij.nu

My journey to Africa

Door: Marije

Blijf op de hoogte en volg Marije

05 Mei 2012 | Nederland, Lemmer

Goedemorgen.
Eindelijk is het zo ver. Vandaag vertrek ik naar Afrika. Om kwart voor 8 ('savonds) vertrekt het vliegtuig vanuit Bremen naar Frankfurt. In Frankfurt moeten we naar het vliegtuig naar Addis Abeba sprinten, want we hebben iets meer een uur om over te stappen (wow kort ja). En als we in Addis Abeba aagekomen zijn mogen we 17 uur wachten. Ja inderdaad, dat is lang.
Nu al druk aan het brainstormen wat ik allemaal kan gaan doen daar haha. Het is zo vreemd dat ik nu al weg ga. Ik heb ook helemaal niet het gevoel dat ik vandaag naar Afrika vertek. Ik kan het niet beseffen ofzo, heel vreemd. Achja ik neem aan dat dat vanzelf wel komt als ik daar in de jungle sta (kun je Afrika eigenlijk een jungle noemen?).
Duss.... ja ik kan weinig meer bedenken om nog te zeggen. Het volgende bericht is vanuit Afrika denk ik (zo'n raar idee!).
Nou tot ziens dan.
Doeeeeg!!!

  • 06 Mei 2012 - 16:44

    Mem:

    Hoi Marije, ik weet niet precies wanneer en hoe laat je aankomt. Maar ik hoop dat je een goede reis hebt gehad (als je dit leest). Leafs Mem en groeten aan iedereen!

  • 06 Mei 2012 - 18:08

    Ilse Klos:

    Hey juf!

    Hoe is het?
    Bent u al in Afrika?
    Ik volg u!!
    Veel plezier daar.

    Veel groetjes van mij!

  • 07 Mei 2012 - 18:55

    Kaat :

    yo pipo,
    bist er ol???
    must wol even litte wiete op facebook ensa

    dikke tûttie
    dien grutte lytse sus

  • 07 Mei 2012 - 20:33

    Ayla:

    Nou ik zou jou even goed stalken, ben benieuwd naar je volgende verslag. Hoe het daar bevalt etc. Veel plezier daar!

  • 07 Mei 2012 - 21:01

    ûs Jan :

    heej gekke henkiee

    hoe was je reis?????

    ik hoor het wel via facebook

    xx jan

  • 08 Mei 2012 - 15:47

    Mem:

    He Marije, al gearriveerd? Geef even een teken van leven!!!

  • 08 Mei 2012 - 16:07

    Ilse Klos:

    Hey juf!

    Bent u al in Afrika? Laat het me weten.
    Groetjes Ilse en de Klas

  • 08 Mei 2012 - 16:14

    Sophia & Daniëlle:

    He Marije,

    goede reis gehad ? We zijn benieuwd naar jouw verhalen over Afrika.
    Veel liefs en héééééé'l veel plezier daar.

  • 08 Mei 2012 - 16:55

    Astrid:

    heeeeeeeeey Marije,

    I follow, I follow you. En niet alleen ik, maar ik heb ook ff de link doorgestuurd naar Jasmijn. Hoe is het daar met de afrikaantjes? Komt Klaas Vaak 's avonds nog wel eens langs (in je dromen) :P.
    Laat ff van je horen wat je allemaal meemaakt.

    Je moet ook nog ff een dikke knuffel van Bertus hebben, als die niet bezig is met zijn bal en van je van je pleegbroertje en zusje.

    Dikke kus,

    Astrid

  • 09 Mei 2012 - 16:25

    Marije Semplonius:

    Hallo allemaal! Ja ik ben in Afrika hoor!! :). Het internet is alleen erg langzaam en de reis duurde 3 dagen. Maar eindelijk ben ik er en ben ik bereikbaar. Dankjewel voor jullie leuke reacties! Wat leuk dat jij en de klas dit lezen Ilse! Het is hier echt geweldig. Als het internet het toestaat zal ik zo snel mogelijk foto's uploaden, er zijn hele mooiebij!!! Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Lemmer

Stage in Rwanda

Recente Reisverslagen:

01 Juli 2012

Maar weer eens een update

06 Juni 2012

Verjaardag!

31 Mei 2012

Weekendje Kigali

22 Mei 2012

Domestique day

13 Mei 2012

Muzungu muzungu!
Marije

Love to Travel, meet new people, explore the world, Swim in every river and dance trough life. Carpe Diem

Actief sinds 13 Maart 2012
Verslag gelezen: 414
Totaal aantal bezoekers 13460

Voorgaande reizen:

23 Februari 2014 - 10 April 2014

Backpacking in Aussie

05 Mei 2012 - 17 Juli 2012

Stage in Rwanda

Landen bezocht: